My Settings

Select your browsing options below

My Country
My Currency
My Language
Cancel
To visit our UK site click here
 
View your basket
Login to your account




Register > Forgotten? >
United Kingdom Flag
£ GBP
Language
English

Returns

 

V CycleStore chceme, aby pro vás bylo vracení zboží co nejjednodušší.

Podmínky pro vrácení během 12 měsíců

Jsme rádi, že vám můžeme nabídnout možnost vrácení během 12 měsíců!

Proč?

Jsme si vědomi toho, že si lidé koupí výhodný, mimosezónní produkt, a během několika měsíců ho nevyužijí, nebo někomu koupí dárek, který nebude měsíc či dva rozbalen.

Pokud si tedy koupíte výhodnou sadu světel, nebo teplý dres během letních měsíců a nevytáhnete jej ze šatníku do půlky zimy, můžete zjistit, že namísto toho chcete něco jiného. Věci nám tak můžete vrátit a my vám vrátíme celou částku. Jediné, co po vás požadujeme, je to, abyste nám zaslali produkt zpět v originálním balení a aby bylo zboží ve stejném a nepoužitém stavu, v jakém jste jej obdrželi.

Nakupujte s důvěrou!!

Pokud se zbožím nejste zcela spokojeni, můžete nám jej zaslat zpět a pokud nebylo používáno, rádi jej převezmeme a vrátíme vám peníze.

  • Každé vrácené zboží by mělo být v originálním balení s výrobními štítky či visačkami.
  • Pokud vracíte oblečení, u kterého je to relevantní, je potřeba, aby obsahovalo původní hygienickou ochranu.

Vyhrazujeme si právo odmítnout zboží, které není vráceno v souladu s našimi podmínkami vrácení, a můžeme po vás požadovat zaplacení poštovného za odeslání tohoto zboží zpět k vám. Naše podmínky vrácení zboží nijak neovlivňují vaše zákonná práva.

Může trvat až 7 pracovních dnů, než obdržíme vámi vracené zboží, a to v závislosti na využité poštovní službě. Nicméně poté, co vaše zboží obdržíme, jej během 24 hodin zkontrolujeme a zpracujeme vaši žádost. Vrácení částky proběhne automaticky stejným způsobem, jaký byl použit při zakoupení. Jakmile náš tým zpracuje vaše vrácené zboží, dáme vám vědět emailem. V méně pravděpodobném případě neobdržení emailu do 10 dnů od odeslání zásilky k nám, prosíme, kontaktujte náš tým zákaznické péče.

Pokud nám zboží vracíte z důvodu naší chyby (poškozené, vadné, zaslané špatné zboží atd.), vrátíme vám náklady za standardní nebo Royal Mail First Class poštovné.

Pokud si z jakéhokoli důvodu přejete vrátit jízdní kolo, budete si muset zařídit přepravu a budete zodpovědní za stav jízdního kola při cestě k nám. Prosíme, kontaktujte nás pro jakékoli další dotazy.

VÝMĚNA

Pokud váš nákup není dle vašich představ (velikost atd.) a přejete si vyměnit zboží, nejjednodušší a nejrychlejší možností bude vytvořit si objednávku na nové zboží a původní zboží nám zaslat zpět, abychom vám vrátili peníze.

ZÁRUKA
Před zasláním zboží na reklamaci nás, prosíme, kontaktujte. Náš tým může někdy vyřešit některé problémy a předejít zbytečným průtahům.

SLUNEČNÍ BRÝLE

  • Sluneční brýle k nám musí dorazit zpět jako v novém stavu (včetně veškerého balení), u brýlí obdržených s otisky prstů, stopami mastnoty atd. může být účtován poplatek za čištění.
  • Veškeré brýle, které nám budou zaslány nezabalené, poškrábané nebo se známkami použití, nebudou přijaty.

Ve všech případech můžeme přijmout pouze zboží s vyplněným formulářem vrácení zboží

Vezměte, prosíme, na vědomí, že tato dohoda se nevztahuje na zboží podléhající zkáze, jako jsou energetické potraviny, nápoje a doplňky.

Services
Help
Social
About Cyclestore
Sign up for Cyclestore news